zaterdag 7 oktober 2017

JIJ bent een Koning(in)

JIJ bent een Koning(in)














WETEN wie en wat je ten diepste bent: een Koning of Koningin...

Vanuit essentie is er geen sprake van een 'koningshuis': bloed(lijn) maakt je niet tot Koning... WETEN wie je ten diepste bent, 'maakt' je tot Koning of Koningin.

Hetzelfde geldt voor de referentie aan 'Jood': er zijn geen uiterlijke Joden, omdat ze toevallig binnen een bepaalde 'natie'! geboren worden en een bepaalde religie aanhangen: een Jood is iemand die zichzelf ten diepste kent!: dus Jood ZIJN heeft te maken met jouw innerlijk WETEN... 

Iedereen kan zichzelf een god of koning of christus of jood of 'heilige wat-dan-ook' noemen (dus: degenen die claimen dat ze Jood zijn omdat ze in een 'Joodse' 'natie' leven, doen een valse claim. Je bent een Ware Jood als je jeZelf kent: dat is de betekenis van Jood Zijn.

Veel 'gnostieke' 'kennis' is in beslag genomen mensen. Laat je ook hierin niet afleiden, verleiden, manipuleren, de verkeerde kant opkijken!

Ik volg het pad vanuit het 0-punt wetend wie en wat ik ten diepste ben: een AL soeverein wezen, een Koningin.

Een 'in-between' buiten mij verandert hier niks aan. Een 'in-between' buiten mij kan er wel de reden van zijn dat ik mijn soevereiniteit niet op ALLE lagen Leven kan, omdat de 'in-between' zichzelf tussen the One en mij (en jou!) plaatst en denkt daarmee te kunnen overheersen, vanuit geschreven legale regels en wetten, die over onbelast(end) (samen) leven zijn geplempt...

Out the One are the many
(The claim out the many is the One (pope or ruler) is false!)

Hieronder lees je een relevant vraag (van mij) en antwoord gesprekje tussen Vincent Zegel:
Vraag: "De term 'godsvermogen' zou ik zelf liever uitgedrukt zien in een andere verwoording, want wie beslist over een band met God?"
Antwoord: "Een godsvermogen is een enorm vermogen en het sluit aan bij je trust account zelf want jouw geboortenamen account wordt je 'god' account genoemd."
Vraag/opmerking: "Hieruit kunnen we (wederom) begrijpen hoe er een afscheiding is veroorzaakt, moedwillig, tussen onze Creator (God) en onszelf (Godsvonk) en via jouw procedure kunnen we die afscheiding wellicht herstellen."
Antwoord: "Dat is ons doel!"
"Het Koninkrijk der Nederlanden dat zijn wij: koninklijk zijn wij want soeverein want mens. Het konings-huis is het huis Vdf van Oranje (enz.) en heeft een eigen website en het Koninkrijk der Nederlanden heeft een eigen website. Op de website van het koningshuis betreft het de functies, activiteiten en agenda van de famileleden en op de website van het Koninkrijk der Nederlanden staan de waarden en het Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden. Ook de websites van de Staten-Generaal, de Kiesraad, de Raad van State, de Hoge Raad, de Rijksoverheid, het College van de Rechten van de Mens, de ABN AMRO, STAK AAG en NLFI zijn zeer de moeite waard om het taalgebied te verkennen. Onze opgave is namelijk onze rechtspersoon en natuurlijke persoon in vermogensrecht te verenigen. In de mystiek wordt de vereniging van de vermogens, de vereniging met God genoemd. Alle vermogen komt van God en hoe de mens zijn vermogen aanwendt kan zowel God gedreven als ego gedreven zijn. Zie die twee maar eens te ontwarren. En hoe vaak (b)lijkt God ego en ego God? Is alles hetzelfde?"
~Vincent Zegel


Update 8 September 2020
Per 8 September 2020 bestaat de facebook groep 'Activeer de afwikkeling van de geboorte trust nalatenschap'. Deze groep is in April 2021 overgegaan in 'Geboorte van het Organisch Paradigma'. Dit is een openbare groep: dat betekent dat je de groepsbeschrijving, posten en comments die in de groep staan ook kunt lezen zonder toegevoegd te zijn aan de groep.


Over toegang tot de geboorte trust vind je op deze website een artikel uit 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je bent van harte welkom te reageren op de teksten van mijn blog nadat je je hiervoor aangemeld hebt.

Ik wens je veel leesplezier en inspiratie van de teksten op mijn blog. Op mijn website www.hetbewustepad.nl vind je meer...

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.