zaterdag 7 oktober 2017

Ik BEN AL een Autonoom Leven Mens

Irish Brehon Law
 










Ik BEN een Autonoom Levend Mens van vlees en bloed: dat ben ik AL. Vanuit natural law waargenomen. Niemand heeft het recht als mijn 'in-between' op te treden: ik heb daarvoor geen consent gegeven. Er is NIEMAND en NO-THING die ik tussen mij en mijn Creator paats: geen 'in-between'.

Dat dit wel gebeurt, is op valselijke gronden, legaal, maar niet wettig vanuit natural law waargenomen.

Mensenrechten zijn die rechten die een Mens van vlees en bloed heeft vanuit zijn bestaan op Aarde. Natural Law omvat geen legale omschreven regels en 'wetten' (die vanuit natural law onwettig zijn!). Maritieme wetgeving heeft niks met Natural Law te maken. Maritieme wetgeving ofwel contract / commercial law is gebaseerd op legale regels en 'wetten'. Common Law is dat OOK!. Law of the Land is dat OOK! Irish Brehon Law is dat niet. ALLE GESCHREVEN regels en 'wetten' zijn onwettig.



Rechtvaardigheid
Helaas staat rechtvaardigheid NIET beschreven en beschermd in onze legale regelgeving en 'wet'geving. Dus wat mensen in, bijvoorbeeld, Catalonië doen, is in essentie rechtvaardig (vanuit natural law gezien): een mens van vlees en bloed heeft het volste recht zichzelf en elkaar te beschermen.

Alle 'regeringen' zijn corrupt: een beetje corrupt, heel erg corrupt... Alle 'regeringen' zijn corrupt en dienen en beschermen niet de mensen binnen de samenleving maar het establishment. Alle -cratieën zijn corrupt.

Autonoom ZIJN, houdt ook in jezelf 'regeren': in het engels wordt dit meer helder in het woord 'government' of 'govern yourself'. Vanuit natural law houdt de 'regering' op te bestaan en dient hij te transmuteren naar faciliterings-buro. Een Autonoom Wezen zet geen 'in-between' tussen zichzelf en de Creator (the One).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je bent van harte welkom te reageren op de teksten van mijn blog nadat je je hiervoor aangemeld hebt.

Ik wens je veel leesplezier en inspiratie van de teksten op mijn blog. Op mijn website www.hetbewustepad.nl vind je meer...

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.